Kto jest w tym wszystkim najważniejszy? Nie wytwórca, nie właściciel firmy produkującej najmodniejsze ubiory, a nawet nie sprzedawca dwojący się by zbyć nową suknie czy bluzkę. Najważniejszy jest klient!

Sobota – ostatni dzień wielkiego wydarzenia w branży odzieżowej „Ptak Premiery – Wiosna 2023” upłynęła pod znakiem szkoleń. To druga runda, bo pierwsza odbyła się już w czwartek. Szkolenia poświęcone były m.in. właśnie klientom – standardom obsługi klienta (transakcje, typy osobowości klientów, skuteczne techniki sprzedaży, badanie potrzeb klienta i utrzymywanie z nim kontaktu) i sposobom eksponowania i sprzedaży. Okazuje się bowiem, że, jak zwykle, diabeł tkwi w szczegółach i wydaje nam się, że posiadamy dostateczną wiedzę, a w praktyce bywa z tym różnie. A o wszystkim w gruncie rzeczy decyduje właśnie on – KLIENT!

Za nami kilka dni intensywnych prezentacji mody, najnowszych trendów i wytwórców, nie zabrakło tez spotkań z biznesmenami i działaczami gospodarczymi. Rozmowy toczyły się także na linii wytwórcy – świat nauki. Odnowiona formuła dziewiątej już z kolei tego typu imprezy z pewnością wniosła sporo atrakcji i nowości. Uczestników wydarzenia zapraszamy już na prezentację nowych kolekcji w dniach 15-20 maja br. w ramach „Ptak Premiery – Lato 2023”. R.Poradowski