Wiedzy nigdy za wiele, szczególnie w czasach szybkich zmian nie tylko technologicznych. A przekonać się o tym mogli uczestnicy szkoleń zorganizowanych dla ludzi biznesu w ramach Ptak Premiery Zima 2023, w Mieście Mody. Poszczególne moduły w strefie szkoleń poświęcone były m.in. skutecznej promocji biznesu stacjonarnego online, socjal mediom, efektywnym płatnym kampaniom online, sprzedaży stacjonarnej w dobie internetu oraz efektywnym filmom i rolkom na social mediach. Interesujące były zwłaszcza praktyczne wskazówki i triki budujące obecność na Facebooku i Instagramie, a także nowoczesne narzędzia umożliwiające zrozumienie potrzeb klientów. Z pewnością ważne były też wskazówki dotyczące sprzedaży internetowej, coraz bardziej obecne w naszym życiu, a często niedoceniane przez wytwórców i sprzedawców.
W drugim dniu imprezy, podobnie jak w poniedziałek, odbywały się spotkania wystawców z nabywcami, można było nawiązywać współpracę handlową i poznawać produkty.
Środa to ostatni dzień imprezy Ptak Premiery – Zima 2023, poświęcony głównie oczekiwanym zwykle pokazom mody. Rozpoczną się one o godz. 10.45 pokazem firmy „Marconi Fashion”, godzinę później zaprezentuje się „Badu Polska”, a o godz. 12.45 – „Balanga Fashion Brand”. Oczywiście w tym dniu, podobnie jak we wcześniejszych, będzie czas nie tylko na podziwianie nowych wzorów odzieży i modelek, ale rozmowy handlowe i nawiązywanie kontaktów biznesowych.
R.Poradowski