We wtorek w Ptak Expo Łódź rozpoczęła się trzydniowa (26–28 sierpnia 2025 r.) II edycja Międzynarodowych Targów Odzieżowych B2B – Trends Expo. To wydarzenie o wyjątkowym znaczeniu dla polskiego i europejskiego rynku mody.

Ponad 400 starannie wyselekcjonowanych wystawców zaprezentowało swoje kolekcje na powierzchni 50 000 m² w dwóch halach Ptak Expo oraz Hali S. Wydarzenie co roku przyciąga ponad 8 000 odwiedzających — właścicieli butików, kupców sieci sprzedaży detalicznej i hurtowej oraz liderów rynku mody. Organizatorzy podkreślają, że Międzynarodowe Targi Trends Expo mają charakter cykliczny, co czyni je kluczowym narzędziem planowania zakupów i budowania relacji w ramach całorocznych kalendarzy zakupowych branży odzieżowej.

W pierwszym dniu targów odbyły się pokazy mody. Jako pierwsza zaprezentowała swoje wyroby, adresowane m.in. do młodych ludzi, renomowana firma „Basia”, następnie „Wendykei By Megg Moda”, „Darexim” i „Balanga Fashion Brand”. Pokazom mody, prezentacjom wyrobów odzieżowych i spotkaniom klientów z wytwórcami towarzyszyły również prelekcje.

Serię prelekcji zaplanowano również na środę, odbędzie się też panel dyskusyjny z udziałem Kamila Maćkowiaka, Michała Lidzbarskiego i Marka Gołębiowskiego (godz. 15.15), którzy dzielić się będą swoimi doświadczeniami dotyczącymi udanej sprzedaży.

W środę zaplanowano również oficjalne otwarcie zmodernizowanej hali G.

Ryszard Poradowski